Sales

Humor in sales

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Vind jij jezelf grappig? Ik vind mezelf in ieder geval hilarisch. Wat gebeurt er met je als je dit leest? Walg je van me? Of

Keuzestress bij klanten in salesgesprek
Mindset

Keuzestress bij klanten

Je zou zeggen dat het bieden van veel opties, jouw verkoopproces ten goede komt. Mensen hebben dan de keuze uit verschillende pakketten/producten en je biedt

gouden tips sales
Mindset

Follow-up 7 gouden tips tot succes

Ik geloof heilig in de kracht van offline overtuigen. Daar laat je de beste indruk van jouw persoonlijkheid achter, schud je handen en kijk je

jaarafsluiting
Mindset

Toen, nu en straks: jaaroverzicht

Allereerst wens ik jullie een succesvol, gelukkig, productief en liefdevol 2017 toe. Vandaag blik ik terug op 2016 en naast dit jaaroverzicht onthul ik een

waarde toevoegen aan een gesprek
Sales

Waarde geven levert waarde op

Verkoop jij een product dat extra uitleg behoeft? Dan is het belangrijk om mensen kennis te laten maken met jouw oplossing. Begeleid ze stapsgewijs door het proces tot een aankoop. lees hier hoe ik dit aanpak.

Administratie: een vak apart

Ik heb ervoor gekozen om mijn boekhouding uit te besteden omdat het me anders te veel tijd en energie kost. Deze tijd kan ik veel beter besteden aan het helpen van mijn klanten. Maar wat moet je op letten als je in zee gaat met een financiële partij? Lees het hier!

Ratio of emotie, which one do you obey?

Verkopen is een transactie van energie die voorkomt uit twee bronnen: logica en emoties. Drie keer raden welke van de twee de meeste invloed heeft op de reactie van een potentiële klant?

5 tips om je sales een zomerboost te geven

Veel ondernemers denken dat zaken doen in de zomer lastig is. Maar de grap is: niets is minder waar! Neem deze tips ter harte en creëer gouden kansen voor je business terwijl concurrenten op het strand liggen.

Online tot je recht komen

Ik kan me voorstellen dat het lastig is om online tot je recht te komen. Dat is lezend – of voor mij nu schrijvend – soms zo lastig voor elkaar te krijgen. Terwijl bloggen juist het ideale middel is om jezelf en jouw onderneming te positioneren! Jouw kennis is het waard om gedeeld te worden.